Årsmöte hos SPF Seniorerna Tibro

UPPDATERAD:
SPF Seniorerna Tibro har haft årsmöte tisdagen den 5 februari.

Som ordförande för årsmötet valdes Björn Lindblom. Ordförande i föreningen, Bengt Edman, omvaldes på 1 år. Kvarstående styrelseledamöter ytterligare 1 år är Claes Göran Johansson, Jan-Olof Ahlander och Bo Lundmark. Omvalda på 2 år är Berit Karlsson och Ulla Ekstedt samt nyval av Uno Svensson på 2 år. Omval av ersättare Jan Lindberg och Yvonne Gejervall på 1 år. För övrigt hänvisas till vår hemsida: www.tibrospf.n.nu

Kaffe och kaka fick vi njuta av innan det blev dragning på lotterierna. Ordföranden berättade också att vi nu är uppe i cirka 750 medlemmar!

Efter att avgående funktionärer avtackats tackade ordförande Bengt Edman för visat intresse och avslutade på detta sätt 2019 års årsmöte.