Årsmöte i Tidanbygdens hembygdsförening

Tidanbygdens Hembygdsförening hade sitt årsmöte på torsdagskvällen i bygdegården. Ordföranden hälsade alla välkomna och läste upp dagordningen för kvällen. Efter att medlemmarna, nya som gamla, blivit ombedda att göra allt för föreningen, tackade ordföranden alla medlemmar och önskade alla välkomna tillbaka.

Efter kaffe med goda smörgåsar och diverse tilltugg, blev det underhållning, denna gång av Samklang, en sång- och musikgrupp från Stöpen med omnejd. I gruppen ingår cirka 20 sångare samt musiker som spelar synth, fiol, dragspel och trummor. De bjöd på ett mycket fint och underhållande program som även innehöll en och annan trevlig historia. De önskades välkomna tillbaka av publiken.